ابرسیستم های گیمینگ و حس لمس واقعی گیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 خرداد 1403
بازدید : 22
نویسنده : mooshi-chat.ir

 

ابرسیستم های گیمینگ و حس لمس واقعی گیم

گرانترین ها و البته بهترین ها

در دوره ای که تجهیزات سخت افزاری با سرعتی باورنکردنی بروز رسانی می شوند و یک مجموعه تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه به بازار قدیمی به حساب می آید، دیدن سیستم های گران قیمت نباید چندان عجیب به نظر برسد. به خصوص با در نظر داشتن اینکه در حال حاضر بستر سخت افزاری بسیار مناسبی برای به حداکثر رساندن توان فنی رایانه ها و سیستم گیمینگ و شخصی وجود دارد و همین نکته نیز باعث برداشته شدن هرگونه سقف قیمتی برای این سیستم های می شود.

اما با این وجود احتمالا پس از دیدن گران قیمت ترین سیستم گیمینگ جهان بسیار متعجب خواهید شد. رایانه ای فوق العاده قدرتمند برای به زانو در آوردن هر نوع بار پردازشی و البته قیمتی نجومی.

انواع سیستم های گیمینگ

کنسول بازی از همه جهت برای بازی کردن عالی به نظر می‌رسد اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با کامپیوتر شخصی بازی کنند، به خصوص اگر گیمرها تمایل داشته باشند FPS و MOBA را با موس و کیبورد بازی کنند. سیستم‌های گیمینگ خانگی قدرت فوق العاده‌ای دارند و در صورت نیاز می‌توانید قطعات آن‌ها را به راحتی ارتقا دهید. برای استفاده از پردازنده‌ها و کارت‌های گرافیک انتخاب‌های زیادی وجود دارد، به علاوه این دستگاه‌ها اغلب ارزان تر از لپ تاپ‌های گیمینگ با قدرت کمتر هستند، به شرطی که بتوانید مانیتور با کیفیت تهیه کنید و یا اینکه لازم نباشد کامپیوتررا جا به جا کنید.

پس بیاید باهم این سیستم هارو بررسی کنیم!

مورد اول:

OverclockersUK 8Pack OrionX2 Dual System :1

 

  • قیمت: 44 هزار دلار

کیسی که مشاهده می‌کنید بیش از 1 میلیارد تومان قیمت دارد! حالا چرا اینقدر این کیس گران است؟ کیسی که OverclockersUK ساخته در حقیقت ترکیبی از 2 کامپیوتر در یک کیس است و به همین خاطر قطعات آن دوگانه هستند. یعنی شما 2 پردازنده، 2 مادربرد و البته 3 کارت گرافیک RTX 3090 در اختیار دارید.

این کیس برای گیمینگ و مخصوص بازی نیست ولی با اختلاف فراوان در میان گران ترین سیستم های کامپیوتر و بهترین کامپیوتر گیمینگ جهان در رتبه اول است. کیس OverclockersUK برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده که قصد ضبط و استریم ویدیو با رزولوشن 4K یا 8K را دارند.

2: Aventum X

 

  • قیمت: 24 هزار دلار

Aventum X یک کیس کامپیوتر کاستوم و حرفه‌ای است که توسط شرکت Digital Storm اسمبل شده است. مدل پایه این کیس با قیمت حداقل 4200 دلار با پردازنده Core X برای سیستم مبتنی بر اینتل و 9 هزار دلار نیز با پردازنده Threadripper PRO برای سیستم مبتنی بر AMD هزینه دارد. نسخه AMD در بالاترین پیکربندی خود به 24 هزار دلار می‌رسد.

شما با این پیکربندی 256 گیگابایت رم، 56 ترابایت حافظه (SSD+HDD) و 2 کارت گرافیک RTX 3090 دریافت می‌کنید. با این مقدار حافظه در قویترین سیستم گیمینگ دنیا، می‌توانید 1400 ساعت ویدیو با کیفیت 4K یا 28000 ساعت ویدیو با کیفیت HD در کنار 14 میلیون عکس روی سیستم داشته باشید. این کیس هم جزو گرانترین کیس های اسمبل شده است ولی بیشتر برای استفاده تولیدکنندگان محتوا اسمبل شده است و برای گیمینگ بیش از اندازه قدرتمند است.

در میان بهترین کیس گیمینگ جهان قدرت این محصول کاملا شناخته شده است که اگر بدنبال یک محصول گیمینگ و ایده آل هستید این کیس میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. البته قیمت بالای آن شاید اشخاص بسیاری را از خرید منصرف کند اما خب ارزشش را دارد . موافقید؟

3: Velztorm Lux Custom

 

  • قیمت: 8 هزار دلار

این کیس در مقایسه با کیس‌های قبلی این فهرست کیس های گیمینگ گران در دنیا قرار دارند، ارزان‌تر است ولی باز هم 8 هزار دلار بسیار بسیار زیاد است. این کیس یکی از بهترین سیستم های گیمینگ جهان در سال ۲۰۲۱ است ولی بازهم بیشتر بدرد تولیدکنندگان محتوا می‌خورد و برای گیمرها زیادی قدرتمند است. این یکی از گران قیمت ترین کیس جهان محسوب می‌شود.با خرید این کیس شما پردازنده AMD Ryzen 9 5950X در کنار 128 گیگابایت رم و 10 ترابایت حافظه و همچنین گرافیک Radeon RX 6900XT در اختیار خواهید داشت. کیس همچنین پنل‌های شیشه‌ای دارد تا بتوانید قطعات آن را به رخ بکشید و همچنین نورپردازی RGB و سیستم‌خنک‌کننده مایع هم از دیگر امکانات بهترین کامپیوتر گیمینگ 2021 هستند. بی تردید این کیس از قوی ترین کامپیوتر جهان بشمار میرود که مزایای بسیار آن میتواند دلیل خوبی برای دستیابی به سریع و قوی ترین قطعات روز دنیا باشد که برای زمینه های بسیاری نظیر بازی و تدوین و انیمیشن سازی و… کاربرد داشته است.

CUK Mantis :4

 

  • قیمت: 5 هزار دلار

یکی دیگر از گرانترین کامپیوتر های جهان کیس Mantis از Computer Upgrade King یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توان به عنوان بهترین کامپیوتر گیمینگ در سال 2021 از آن یادکرد. کیسی که از پردازنده نسل پنج رایزن 9 و کارت گرافیک RTX 3090 بهره می‌برد و کمتر سیستمی می‌تواند به گرد پای آن برسد. علاوه بر این 64 گیگابایت رم و مجموعا 5 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD و HDD هم برای شما درنظر گرفته شده است. محفظه کیس نیز جالب توجه است به خصوص برای آن دسته از گیمرهایی که به نورپردازی RGB علاقه‌ دارند. پنل جلویی کیس قادر است با چندین افکت مختلف نورپردازی کند و شیشه حرارت دیده کنار کیس هم علاوه بر اینکه به قطعات داخلی دسترسی می‌دهد به زیبایی کلی کیس هم افزوده است.واضح است که این کیس یکی از بهترین کیس های دنیاست و در لیست ما میدرخشد.

 

منبع: فروشگاه کامپیوتر ماکان پی سی

www.macanpc.com





:: موضوعات مرتبط: موشی چت , چت روم , ,
:: برچسب‌ها: کامپیوتر , مینی کیس , لپ تاپ , کامپیوتر ماکان , ماکان پی سی , لوازم جانبی , چت , چت روم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان موشی چت,چت روم موشی,سایت و وبلاگ موشی چت,چت موشی,moshichat و آدرس chatmooshi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
کامپیوتر مینی کیس قطعات کامپیوتر لپ تاپ آگهی کامپیوتر ماکان نیوز ماکان مگ فروشگاه کامپیوتر کامپیوتر ماکان ماکان پی سی دایلین مارتین گروه طراحی و معماری شنتیا تاون آریس بلاگ ماکان آی تی شرکت ماکان گستر زرین ماکان واردات و صادرات ماکان پلاس سادین مرتین ماکان کمپانی کامپیوتر ماکان پی سی وبلاگ ماکان اسمبل آنلاین سیستم ابوطالبی صرافی ماکان اکسچنج ماکان شاپ بک لینک